Typ två dar sedan....:P

Nu tänkte jag berätta en sak som hända för typ två dagar sen heheh, jag och min kompis Ida hade varit uppe vid kiosken så skulle vi gå ner för en brant och väldigt lerig backe (det hade regnat typ hela dan så det var jättegeggigt) och innan på vägen upp så sa vi: Nu får vi inte ramla när vi går upp eller ner :p. Gissa vad...jo när vi var som sagt påväg ner så gick vi pågräset och jag så inte att det var geggigt så jag halkade och hela rumpan var brun och geggig >< heheh och vi had bara haft en lektion xD så jag fick (som tur var) låna ett par byxor från en lärare. Gäller att vara försiktigt i backar :p

Men nu ska jag prata om idag lite.
Vad gjorde vi idag hmm >.> vi hade elvens val och jag har cabare :D så vi kom på lite ideer hur vi skulle lägga upp allt, men jag kan tyvärr inte avslöja vad som kommer att hända ;) heheh.

Kram allihopa!! -^^-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0