Äntligen helg!!

Hej! :)

Lördag idag då :)
Fick sova länge imorse, gött!
Men sen åkte vi iväg och besökte en gymnasieskola jag funderar att gå på :)
LBS :)
Jag vill gå där!!
Det verkar supermysigt och det är ju inte en stor skola, bara 200 elever :D

Efter det åkte vi in och shoppa lite ^^
Jag fick köpt en röd kjol, grå knästrumpor och svarta strumpbyxor :)
Väldigt najs ;)
Vi gick och åt glass, mums ^-^
Men när jag och mamma kom hem hade vi båda ont i huvudet ><
Vi hade inte fått nån lunch och det är ju inte särklit bra ^^'
Bara glass
Så vi tog huvudvärkstabletter
Sen åt vi lite lätt och när pappa kom hem åt vi Tacos :D

Nu sitter jag bara och softar vid datorn x)
Får se vad som händer imorrn


Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: MissChevil

Här hemsidan jag snackade om ;) Gratis medlemskap, självklart.



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=MissChevil

2009-11-16 @ 20:48:23
URL: http://sizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0