Fredag och Städning

Tjosan :D

Idag är det äntligen Fredag :D
Skönt att få sova länge ^^
Var det förresten någon som såg på Glee igår?
Om inte så rekomenderar jag den :)
Den var väldigt bra

Idag var det väldigt segt, orkade nästan inte jobba alls x)
Vi slutade som tur var vid 2 idag ^-^ gött!
Men jag kunde inte pusta ut efter skolan för jag skulle upp och städa en lägenhet till en vännina till min faster, och jag skulle få betalt ;)
Så det har jag gjort och det tog ca 2 timmar, var lite trött efter det ^.^
Men nu blir det softa :)
Men jag måste också ta ur diskmaskin x) inte så jobbigt :)

Jag blev så glad idag för det var frost på morgonen och det snöade lite idag :D
Jag ville att skulle lägga sig men det gjorde det inte -.-
Så nu på kvällen började det regna, perfekt...
Jag vill ju att vintern ska komma, inte en massa regn -.-'
Men det kommer när det kommer :)

Big Hugs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0