House och utvecklingssamtal

Hejhej :D

Tisdag idag då :)

Det betyder House :D faktiskt en bra serie :)
Sen har jag även vart på utvecklingssamtal, dom verkade va ganska nöjda över mig :) även om jag pratar lite för mycket x)

Men det visste jag om själv ;)

Jag har börjat läsa lite på Fokis blogg :)
Jag tycker hon verkar vara en cool tjej med snygg klädstil.
Sen är jag ju själv mycket intresserad av Japan :)

Bara för det ska jag lägga upp några Lolita-tjejer :)

Dom har bara så söta kläder =3 Endel är coola också ;)

Så gullig =3

Så sööt alltså <33 Rosa <33

Rosa <3

Vem har snyggast kläder? :) Kommentera gärna ;)

Vem har snyggast kläder? :3

Gillar det rosa håret ;)

Rosa långt hår!!

Naaw =3

=3



Kram alla :D ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0