Hundar och Matlagning

God Kväll!

Idag har jag vart i skolan (nähä?)

Vi hade hemkunskap och vi ska snart ha provmatlagning, typ om nån vecka.
Jag och en kompis tänkte laga Randig Kycklinglåda.
Låter lite skojsigt tycker jag x)
Vi ska även ha en efterätt men det är inte helt bestämt än.
Vi fick förresten reda på vem som blev Lucia, gissa vem?
Just det, det blev "hon"
-.-
Det vara bara för att vi rösta
Korv med bröd -.-
(ett ord jag brukar säga ganska ofta x) )
Men vi har kommit på en smart idé :D, men den säger jag inte nu tihihi ;)

Sen har jag vart ute och gått med dogisarna idag igen, det var lite kallt men ett perfekt väder :D
Så därför blev det lång rundan.

Snart så blir det Mammas Pojkar :)
Skojskoj :)
Kanske även lite kaffe ^^ *mums*

Do widzenia! :)

(Hejdå på polska :) )

Kommentarer
Postat av: Photo by Mxemma

Fiin blogg du har :D

Har du haft en bra dag?

KRAM

2009-11-13 @ 16:14:18
URL: http://photobymxemma.blogg.se/
Postat av: Chichiri

Japp, bara bra :) sj då?

Kram på dig med

2009-11-13 @ 19:10:28
URL: http://xxchichirixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0