Regn och Rusk

Hej Svejsan! :)

Idag har det regnat en massa :/
Jag skulle som sagt ut och gå med dom söta små hundarna <3
Men det regna och blåste jätte mycket ><
Fick hänga in mina byxor i torkskåpet
Dom torkade tills jag skulle till kören :)

För övrigt har det varit en vanlig skoldag
Fast vi hade matteprov idag (igen)
Hade det igår också ><

Min kompis är i Spanien, den fuskisen ><
Värsta skönt att vara ledig en hel vecka
Hon har ju knappast missat nåt, inte när det gäller vädret

Så nu ska jag snart krypa till kojs ^^

Godnatt sömntutor ^-^

Kommentarer
Postat av: MissChevil

Tråkigt för dig att det regnat så mycket. Själv har jag upplevt som mest 32 grader varmt och sol och bad hela veckan :) Dock skönt att vara hemma i Sverige igen :D Ses i skolan på måndag! PS! Är det kör på Söndag i Hyssna lr? ;)

2009-11-27 @ 21:41:12
URL: http://sizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0