Spruta och Tv

Heej! :D

Idag är det Fredag :)
Jag har inte skrivit på det senaste pga trötthet ^^'
Jag tog ju vaccinet för svininfluensan i onsdags.
Jag har varit för trött för att starta datorn.

Jag har fortfarande lite ont i armen x)

Jag ville egentligen vara hemma idag men jag hade ingen feber så det blev skola ><
Det var nog första gången jag verkligen inte ville gå till skolan ><

Men jag överlevde ^^'

Igår var det två bra program på tv :D

Glee och Mammas pojkar!





Jag gillar dom två programmen :)
Men Heroes är också ett av mina favorit program =3



Idag kollade jag lite på Fruits Basket ^-^
Den är jättesöt :3



Jag kanske skriver om den i MangaSnack :D

Sen köpte jag Monster vs Aliens på tradera för ganska billigt, hade tänkt titta på den ikväll.
Den är bra och skojsig ^^




Hejdå!!

P.s Idol är ikväll :D

Synd att Rabih inte é kvar :(
Han var en av mina favoriter.
Men jag har kvar Erik och Reza iallafall :D
Go Erik och Reza :D

Hejdå igen x)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara berätta att jag har en ny tävling i min blogg!

Du kan vinna ett roligt Ölspel!



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/tavling-nya-olspelet.html



PST!

Glöm inte min andra tävling



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/min-forsta-tavling.html



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam i din blogg, då är det bara att ta bort kommentaren.

MVH Carolina

2009-11-23 @ 14:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0