Högsbo och House

Hej Hej

Det blev inte helt som jag hade planerat det idag
Jag trodde att jag bara skulle sitta hemma och skriva i MangaSnack om Naruto

Men pappa var hemma idag så när vi hade ätit lunch åkte vi in till Högsbo
Vi skulle köpa en födelsedagspresent :)
Vi var på MediaMarkt
Det var kul att kolla på olika filmer m.m

Jag vet inte om ni vet men jag är ett stort Fan av skräckfilmer :D
Så jag hittade en box med 3 filmer i men jag köpte den faktiskt inte
Jag skulle ändå köpa 3 andra när jag kom hem ^^'

Sen gick vi och tog en fika och jag passade på att använda mitt Presentkort på Lindex
Jag hittade ett par rosa armvärmare och
ett coolt halsband :3

Och nu är jag hemma :)
Eller jag kom hem för ett litet tag sen ;)

Om en halvtimma börjar House :)
Jag har följt det programmet så länge som jag kan minnas
Men minns faktiskt inte när det började ^^

Kram :3

Kommentarer
Postat av: Sizzy

Ska också titta på House :D Kjam på dig <3

2010-02-23 @ 20:58:26
URL: http://sizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0