OS-Guld och Promenad

Tjolahopp!

Idag var det första skoldagen på ca 2 veckor :)
Visst var det lite segt att gå upp på morgonen men annars gick det bra

Eftersom det fortfarande är rasrisk på våran gympasal så hade vi ingen Elevens Val idag
Så vi fick sluta 13:50 :)
Efter det gick jag upp till min faster och gick en sväng med hennes hund

Jag har också varit på kör idag, men jag känner av lite efter att jag hade ont i halsen så jag kunde inte ta dom höga tonerna så det blev inte så mycket sång ^^'

Sen hände något stort när jag kom hem :D
Kl 21:30 gick jag ner och satte mig för att titta lite på tv,
där satt mamma och pappa och kollade på Os (såklart)
Det var stafett och Sverige ledde, det bästa var också att dom vann!
Grattis till dom! :D

Men nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta på den spännande boken :)
"När jag hör din röst" av Stephenie Meyer

Godnatt och sov så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0