Två extra lediga dagar :D

Hej allihopa :D

Jag vet att jag bloggar lite och inte särskilt ofta men jag vill ändra på det jag ska försöka iallafall
Sist jag skrev var det Lucia ^^'

Men nu är det ett nytt år :D :D

Vad som har hunnit hända:

Sökt till Gymnasiet
Friluftsdag med skolan
Vart på skidresa
M.m

Jag har sökt in till LBS (Ljud & Bildskolan)
Jag hoppas verkligen att jag kommer in :D
Det verkar som en bra och mysig skola, som bara inriktar sig på media
Har jag tur kommer jag även att få läsa japanska där :D :D :D <333

Jag längtar tills det :D

Sen har vi ju haft friluftsdag med skolan, då åkte vi skidor hela dagen
Det var kul :)
Då fick jag även förbereda mig på en veckas skidåkning i Trysil som vi gör varje år ^-^

I Trysil var det jätte bra väder med fina backar
Det blev mycket varm choklad och som tur var fanns även Tv4 där uppe
Så man kunde kolla på GLEE :D :D :D <333

Jag har verkligen blivit helt galen i GLEE det är det BÄSTA programmet som finns :D :D :D
Fast Heroes é är också bra men GLEE ligger överst på listan ^-^

Nyligen har vi också haft sportlov så jag har haft 2 veckor ledigt :D (pga av vår skidresa)

Sen fick vi besked igår om att våran skola skulle ha stängt måndag och tisdag pga snön ^-^
Yay :D :D

Och nu ska jag snart till Sizzy ^-^

Kram kram :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0