Fota och smurfar

Mina rubriker är alltid lika meningsfulla, maha! Jag sitter iaf på min moders jobb och derpar. Var här förra veckan också, så jao. Har fotat lite, men eftersom hon jobbar på ett kontor så blir det lätt en liten variation på bilderna, vilket är lite tråkigt. Försöker komma på roliga ideér. Som tur är mamma en villig modell, hon ställer gärna upp på bilder c:

Jag smurfar smurf. Håhå, har en nice smurf tröja på mig. Den är fancy, skön dessutom. Ska se om jag kan hitta en bild på den håhå.

Jag börjar bli lite stressad inför julen to be honest. Har inte inhandlat alla julklappar ;_; det är hemskt. Vill inte stå där på julafton och veta att jag inte kunnat ge bort saker till mina weirdos :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0