Kaffe är gott

Jag är hungrig, och sugen på mer kaffe haha D: min lärare berättade att kaffe egentligen inte har någon effekt fysiskt, utan det är mer psykiskt. Jag visste ju det, men hon förklarade det på ett kul och intressant sätt. Jag, personligen, mår på nåt sätt bättre utav kaffe. Jag känner mig glad och pigg utav det, livet blir lite bättre!

Har bjudit hem lite folk till en "myskväll" ikväll. B.la kommer en vän till mig som jag inte kan träffa ofta, då hon bor ca 2 timmar bort, min lilla Jerhler c: men ikväll, då banne mig ska vi ha banankul! Ska sedan upp och jobba imorgon, städa hos en mycket trevlig gammal dam. Har städat hos henne innan. Men det har varit ett lite uppehåll i ett ca halvår, då hon behövt mer än den hjälp jag kan ge henne. Dock saknade hon väl mig och ville ha tillbaka mig hehe c; skämt åsido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0