Skola och tändstickor

Sitter i skolan med Mörbulten och jobbar, har foto. Det går väl lite smått segt, men det tar sig! Vi ska göra en reklam bild, där vi skriver en idé som vi byter med kompisen och sedan uppfyller det helt enkelt.

Jag har märkt vilken skillnad jag skriver på, kanske ska använda mer smileysar? Bloggen får en varmare och gladare känsla då :D Håhå, den var ni inte beredda på!

På tal om tröjan som jag la upp säger jag bara... GE MIIIIIG ;_; det är tydligen en tumblr som lägger upp "fantasi" tröjor, de finns alltså inte, men om man har tur kanske de trycker upp just det trycket man vill ha. Jag skulle lätt vilja ha pikachu tröjan! Hittade även en annan söt tröja, ska se om den laddas upp också, kan ju inte blogg.se riktigt längre ;_;

Tjoflöjt iaf och ha en muppig dag.
KRAM OCH PIKA PIKA~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0