Skidor är sjukt awesome <3

Ber om ursäkt för dålig uppdatering :(
Har inte haft något kul att skriva! Fast egentligen så har jag ju det.. hmm. Nåväl kan ju dra lite nu!
Är upp i Trysil, i en mysig stuga som vi hyr varje år. Vi åker hit för att åka skidor en hel vecka, älskar att åka hit, alltid så härligt att få släppa loss i backarna. Veckan har dock varit både upp och ner, mest upp såklart! Blev ilamående en natt, men mådde bra dagen efter, haft lite smått problem med mina pjäxor, men annars har allt vart awesome!
Druckit massa choklad/kaffe, fikat som bara den haha, ändå tänkte jag att detta kanske kunde vara lite smått som en "tränings" vecka, så man går ner lite. Tänkte nämligen börja träna lite smått efter denna veckan, dels för att det kan vara lite smått nyttigt, men mest för att jag vill fixa min kropp så jag är nöjd i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0