Bläh och åter bläh.. MEN SEDAN SOLSKEN

Känner lite hur jag hatar världen, finns olika anledningar till detta. Känner mig lite töntig för det. Det är egentligen en skitsak. Tycker bara inte om alla dessa falska människor som finns. Usch. Må de för alltid glömma sin portkåd, ehe.. sikket hot! 

Well well, let's put a happy face on! Julen är över, vilket är lite tråkigt. Men man har ju fått mycket fint! Fick allt ifrån en yaoi bok (mehe) till pizzatallrikar! JUST DET. Fick en klädvikar grej av min bror, en sådan som Sheldon i Big Bang Theory har hihi, ganska awesome måste jag säga! 

Börjar skolan imorgon, kan ju inte säga att jag längtar haha, längtar som satan till studenten! Slippa skolan, och äntligen komma ifrån allt. Har ju sökt som Au pair och hoppas ju såklart på att få åka :3 

Mitt humör är knäppt... är glad igen! WHAT'S WRONG WITH ME?!?! Well, idag har jaaag.. vart hemma typ sjuk. Har bakat cupcakes c: mumsiga blev det! Ser dock ut som en hård bajskorv är på toppen, mina cupcakes har alltid en tedens att likna bajs hmm... 

Ja juste! Glömde nästan... GOTT NYTT ÅR (!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0