Candy Candy Candy

Sitter och skypar med en liten tönt, tihi. Iaf, var ensam i skolan idag, men skitsamma, skönt att vara ensam ibland, man får egen tid för sig själv och jag uppskattar verkligen det. Men blev glad när jag träffade Mörbult efter skolan. Vi skulle demonstrerat för typ hundars rätt, men var knappt någon där så vi skippade det, hehe. Vi gick runt i stan och snackade lite istället, det var mysigt c:
Jag har även börjar lyssna väldigt mycket på en viss j-pop (?) sångerska! Kyaru Pamyu Pamyu heter hon, supersöt och oerhört speciell haha! Den första videon jag såg med henne heter "Pon pon pon" och är ja... som sagt speciell hehe! Ska se om jag kan lyckas ladda upp en video från youtube med, min nuvarande, favoritlåt :D
http://youtu.be/Afwu4a8FtTo < - - - - KOLLA LÄNKEN c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0