Foto och sushi

Foto hela dagen idag, dock jobbat lite med historia *duktig tönt* hehe. Körde bil till skolan, vilket är gött, då jag sparar typ 1,5 timmes resa. Ganska intresseant hur det kan ta 2 timmar för mig att komma till skolan med buss, när det endast tar 30 - 40 min med bil hmm..
Nåväl, ska träffa Malin efter skolan, min lilla manganörd, vi ska nog derpa runt och snacka, är sugen på sushi så vem vet, kanske blir en tripp och köpa det, hehe!
Funderar även på att skriva lite mer om några mangor jag läst/läser. Det är ju faktiskt det denna bloggen ska handla för det mesta om, haha! Har mina funderingar, får se vilken det blir, och när jag lägger upp det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0