Pocky och Au pair

Känner att jag mår bra, väldigt bra. Lite sprudlande sådär, saknar en del folk dock.. men måste träffa dem snart! Just nu sitter och mumsar på chips, pocky och dunkar j-pop ~ *tjockismoment tihi*
Ingen skola imorgon heller *glädjerop* vi har nämligen foto hela dagen, så jag och Mörbult ska köpa massa nudlar och åka hem till henne och fota till vårat projekt. Jag längtar! Känns helt awesome. Dels att spendera dagen med en av mina bästa vänner och slippa skolan, mehe.
Vet inte om jag har skrivit här på bloggen att jag ska resa till the US som Au pair? Well, det ska jag iaf. Det har hänt lite mer på den fronten! Har skickat in min ansökan, och nu äntligen har jag blivit antagen efter lite korrigeringar här och där. Det känns oerhört bra men samtidigt nervöst. De senaste dagarna har jag tänkte mycket på faktumet att jag kommer åka iväg, ett HELT år. Det skrämmer mig lite. Jag kommer vara iväg från min familj, mina vänner och min pojkvän. Men jag brukar vara positiv till det mesta, vilket jag är i detta fall också, så länge jag kan ha kontakt med alla via nätet och liknande så tror jag inte att det kommer bli några problem! Jag är lite nervös nu också, för att när som helst kan det blinka i mejl lådan, och just det mejlet kan vara om att jag blivit parad med en familj. Men jag får bara hålla mitt huvud kallt, hihi c:

Kram ~~
 

Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa

Det kommer bli bra! :D

Svar: Ja, det tror jag med hihi :D ~
Jessica None

2013-01-15 @ 20:39:25
URL: http://www.MissAida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0