Ponys och Brownie i mugg

Tjolahopp!
Idag stannade jag hemma av olika anledningar, har foto hela dagen idag så jag fotade massa här hemma. Har redigerat lite och ska snart skicka in några bilder till min lärare, så han ser att jag har jobbat. Ställde upp allt väldigt fancy på vårat köksbord, tog min mjuka rosa filt och några bunkar och fixa min egna lilla "fotostudio" haha! Lite finurlig är jag allt. Fotade mina ponys jag har c: Twilight Sparkle, Rainbow Dash och Pinkie Pie. Tihi. Kanske lägger upp några bilder sedan ~
Jag hade även hittat något random recept på "Mug Brownies", så det var jag tvungen o testa, blev inte världens goaste men en rolig idé c:
Btw! Sitter och lyssnar på "I dreamed a dream" med Anne Hathaway från den den nyutgivna filmen "Les Misérabes". Som bygger på en musikal. Måste säga att det var nog en av de bästa filmerna jag har sett, den hade allt! Kärlek, action, musik, drama, sorg, ja allt! Grät ett antal gånger under den. Så har ni inte sett den.. GÖR DET. Ni kommer inte ångra er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0