Cuteness overload

Foto hela dagen, yay! Det är skönt att börja veckan med en ganska soft dag. Vi håller nämligen på att jobbar med en fotobok, och det betyder... att vi måste layouta... *happiness overload*
Sitter och pillar lite med en figur jag ska ha med i fotoboken, något blått och gulligt hehe. Min tema är söta saker (ovanligt?) jag vill att folk ska titta i min bok och tänka på mig, kunna koppla mig till bilderna. Färgerna rosa och lila är genomgående och kommer vara med på alla bilder. Dock är inte Mörbult här idag, sadface. Vi är ju homies lixom :c hur mådde inte så bra, så får hoppas på att hon kommer imorgon!
På tal om inget! Min lärare är lite ond, han har alltid ett extra öga på mig så att jag jobbar, hehe.. jag är lite slarvig ibland, lyckas gå in på youtube fastän jag inte får mehe. Busig är jag. Men jag gör ändå det jag ska, lämnar in i tid så att inte läraren blir sur! c:
Just nu är jag väldigt sugen på kaffe.. :c funderar på att smyga ner och köpa mig en kopp, det värmer alltid gott också, med tanke på hur kallt vi alltid har det i klassrummen, bleh.
Här en bild jag tagit som ska vara med i min fotobok, är inte världsbäst på att fota men gör mitt bästa ^-^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0